Wednesday, June 04, 2008

主是安息港

心渴慕恩主現臨到我,
就讓神恩典可充滿我,
軟弱絕望是我主給我力跨過。
心渴慕恩主現懷抱我,
眼淚神擔當不再負荷
感激主你接納愛惜我。

在主裡是安息海港,
攔阻暴風急雨降,
讓我風雨裡能享心裡平安。
是主你像漆黑星光能照亮我心指引在午夜前航.


This song has been ringing in my head tonight. I guess this song is what I need and a good reminder for me as I work through the things I am struggling with at the moment.

Thank you God for being my shelter and my refuge.

No comments: