Monday, March 12, 2007

你會想起我嗎?

將會有一個多星期見不到你,感覺真的有點怪.'Cos we have been seeing each other 3-4 times a week on average in the last 2 months or so. 你曾經講過你對我太好,我也覺得你對我很好,但我總覺得你對很多人(esp. gals)也是這樣.也許,自從你選擇了不跟我一起以後,我就一直覺得我對你來說跟本沒有什麼特別.也許,我只是一個揮也揮不掉我朋友而已.

有時候,我真的很想知道你對我的感覺是怎樣的.我是一個你所珍惜的人,還是我個可有可無的朋友?Am I really a pretty girl as you said? 在你見不到我的日子裡,你會想起我嗎?

我知道我會想你...Perhaps this is the much needed break for me to really think about what this all means to me... will this break leads to another ending?

No comments: