Sunday, May 14, 2006

大昏迷

昨晚瞓咗差不多12小時才醒來,當我瞓醒見到鐘上見寫著11:02am的時候,真的有點不相信!!!我第一時間去找我的mobile出來求證,發覺真係已然11:04am,那一刻真的有點"想死"! 11:04am,代表我已經miss咗祟拜,又miss咗bible study,then what is the point of getting to church then? 不過我最後都返咗教會,因為約咗griffon幫我整laptop.
已經唔記得上一次瞓到咁晏係幾時,不過一定係好耐好耐之前嘅事,耐到我都唔記得啦.
Is this a sign that I should get more sleep these days????

No comments: